FORENINGERNES LØB 2020 
DATO: Søndag d. 31 maj 2020
TID: Kl. 12.00, fælles liveopvarmning fra kl. 11.30 
 
STARTSTED: Din egen hoveddør 
 
RUTE: Der kan vælges 4 ruter. 
 
2 km (familie rute)
3 km (gå rute)
5 km (løb)  
10 km (løb) 
 
Du vælger selv hvor din rute skal gå hen. Du kan med fordel tegne ruten op på forhånd, så du er sikker på at ramme den præcise distance. Vanløse byder på mange flotte løbe områder og vi opfordrer derfor til, at i spreder jer ud i hele Vanløse. 
 
 
LIVE OPVARMNING:  Kl. 11.30 vil der blive afholdt live opvarmning via vores sociale medier. Opvarmningen står den helt fantastisk Thomas Evers Poulsen for. Så vi garanterer en festlig start på løbet! 
 
 
STARTNUMMER/GOODIEBAG UDLEVERING: Når man tilmelder sig løbet, vil man modtage en bekræftelsesmail. Denne skal fremvises ved afhentning af startnummer og goodiebags. Afhentning skal ske mellem d. 27-30 maj kl. 14.00-19.00 
Udleveringen finder sted foran Føtex i Kronen.
Vanløse Torv 1, 2720 Vanløse  
Udleveringen, følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger. Vi opfordrer til at i bruger hele udleverings tidsrummene, så vi undgår at samles for mange mennesker. 
 
AFVIKLING: På dagen står man selv for at starte sin rute. Startskuddet vil blive affyret via livestream kl. 12.00.
Vi håber at I alle vil sende hinanden god energi og en luft highfive når i "møder" hinanden på jeres ruter.
Sammen - hver for sig. 
 
 
DRESSCODE: Træk i dit yndlings træningstøj fra din forening, så vi sammen kan se alle vores foreninger i Vanløse.
Det er selvfølgelig valgfrit hvad man løber i.  
 
 
SOCIALE MEDIER:  Husk at følge vores
Facebook,
Instagram samt tilmelde jer
begivenheden. Der vil blive lagt en masse spændende informationer op om foreninger der deltager, vores sponsorere, samt samarbejdspartnere. 
Husk at benytte vores hashtag, #foreningernesløb og tag os i alle jeres fede opslag  i dagene op til, samt når i er ude på jeres rute. Vi vil reposte alle jeres fede opslag.  
 
 
KONKURRENCER: Der vil være 3 konkurrencer for dem der vil benytte vores hashtag, #foreningernesløb. Vi vil i hver kategori vælge det bedste billede. Vinderne vil blive offentliggjort på vores sociale medier efter løbet, samt kontaktet direkte. Præmierne vil blive offentliggjort løbende. 
De tre kategorier er: 
1) Bedste billede/video i Kronen, når du afhenter dit startnummer. 
2) Bedste billede/video fra live opvarmningen
3) Bedste billede/video ude fra ruten
 
Vi glæder os til at se alle jeres billeder og videoer! 
 
 
STØT FORENINGERNE: Alt overskuddet fra løbet går direkte til foreningerne. Når man tilmelder sig løbet, skal man vælge hvilken forening man ønsker at støtte. Der kan også vælges at støtte alle foreningerne, så beløbet bliver delt lige op. 
Lad os løfte i samlet flok, så vi er sikre på at alle vores dyrebare foreninger i Vanløse også klarer coronakrisen og er her når vi kommer ud på den anden side.
 
REGLER:  Deltagerne holder afstand til andre løbere og gående der er ude på samme tidspunkt. Der skal løbes efter gældende færdselsregler og deltagelse sker på eget ansvar.  
Billetter kan ikke refunderes.  
 
TILMELDING: Ved tilmelding skal der oprettes en profil. Når denne profil er oprettet, kan der tilkøbes valgfrie antal ruter. Oplysningerne bruges til løbenummer, samt uddeling af løbeposerne. 
D. 1 juni vil alle profiler der er oprettet i forbindelse med tilmeldingen blive slettet.  
Tilmeldingen er lukket online d. 28 maj, men der kan forsat købes billetter ved vores bod foran Føtex i Vanløse d. 29 og 30 maj kl. 14.00-19.00 
 
KONTAKT: I er meget velkommen til at kontakte os ved spørgsmål, eller samarbejde for foreninger eller sponsorer
foreningernesloeb@divascheer.dk eller tlf. 60725359  
Støt din forening idag, så den er der i morgen!
Vanløse sammen - hver for sig